본문 바로가기
IT

[뱀선생] 삼성 갤럭시S8 음악 오버 더 호라이즌 2017 공개

by 뱀선생 2017. 3. 26.
반응형

[뱀선생] 삼성 갤럭시S8 음악 오버 더 호라이즌 2017 공개


삼성 갤럭시S8 세대에 들어갈 걸로 예상되는

갤럭시 브랜드 사운드인 오버 더 호라이즌 2017이 공개됐네요 ㅋㅋㅋㅋㅋ


이번엔 그래미 어워드 수상자인 제이콥 콜리어라고 하네요.

들어봤는데 가사 보컬도 많이 들어가고 

뮤비 영상에서는 뭔가 세련된 힙스런 느낌을 강조하려는것 같았음 ㅋㅋㅋㅋ


개인적으로는 작년 2016 오버 더 호라이즌이 더 괜춘한듯

더리 룹스가 참여했는데 Swedish jazz-funk ㅋ


2~3번 듣다보니까 2017년 버전도 뭔가 쒼난다~~~




삼성 공식 유튜브 채널 - Over The Horizon 2017


Each generation of Samsung’s Galaxy devices comes preloaded with a fresh new take on “Over the Horizon”, Samsung’s signature, six-note groove. To craft this year’s rendition, Samsung teamed up with Grammy Award-winning artist Jacob Collier – a leading light among millennial musicians – to compose a tune that’s as unique and inventive as the devices themselves



Over the Horizon 2016: Samsung Galaxy Brand Sound by Dirty Loops


Starting with the Galaxy S7 and S7 edge, the 2016 version of “Over the Horizon”, a Samsung Galaxy brand sound, is coming to this year’s Galaxy devices. And thanks to Swedish jazz-funk outfit Dirty Loops it’s the danciest, poppiest version yet. Find out more at Samsung Newsroom http://bit.ly/1URM741.



반응형

댓글