본문 바로가기
유머 + 읽을거리

[뱀선생] 마블 가오갤 - 춤추는 그루트 USB 충전기.jpg

by 뱀선생 2016. 11. 8.
반응형

[뱀선생] 마블 가오갤 - 춤추는 그루트 USB 충전기.jpg


ㅋㅋㅋㅋ 이게 뭐야

마블의 슈퍼 히어로 영화인 가디언즈 오브 갤럭시 1에서

귀여움과 웃음 담당이던 그루트의 USB 충전기 상품이 나왔네요

4가격은 약 40달러로 좀 비싼감이 있긴함.

(역시 디즈니 마블 스튜디오의 캐릭터 라이센스 때문인건가...)


뭔가 절제된 움직임이 귀엽다 ㅋㅋㅋㅋ

가오갤2 기대한다~~~~


- Officially-licensed Guardians of the Galaxy merchandise

- A ThinkGeek creation & exclusive

- Two (2) USB charging ports

- Each port provides 2.1 Amps (enough to charge 2 tablets simultaneously)

- Compatible with anything that charges via USB (iPhones, smartphones, iPads, tablets, GPSes, etc.) as long as you have the cable

- Groot dances while your phone charges

- Sits in your cupholder

- Adapter input of DC12V (cigarette lighter) and output of DC 5V 3A

- Includes: Dancing Groot car charger and DC12V adapter if your vehicle has a cigarette lighter


Music by Kevin MacLeod "Sunshine A"


마블 그루트 usb 링크 : http://www.thinkgeek.com/product/jjpm/?cpg=yt


반응형

댓글